سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا اصلا ممکن است؟ بالا بردن سرعت اینترنت همراه اول روی گوشی

بسیاری از کاربران گوشی های همراه هوشمند از اینترنت سیمکارت خود استفاده میکنند که بسیاری از این کاربران از اینترنت سیم کارتهای همراه اول بهره میبرند که کاربرد فراوانی دارد. اما در بعضی مواقع کاهش سرعت اینترنت همراه، ایجاد مشکل میکند. با ما همراه باشید تا به شما چند ترفند برای بالا بردن سرعت اینترنت سیم کارت همراه آموزش دهیم.

مقدمه:

همراه اولی یک نام تجاری شرکت ارتباطات سیار و یکی از فعالترین اپراتورهای می باشد که در ایران وجود دارد. اکثر شهرها را تحت پوشش خود قرار داده. یکی از سرویس هایی که این شرکت ارتباط سیار در اختیار کاربران خود قرارداده اینترنت همراه است که با ضرورت استفاده از اینترنت در هر فضا و مکانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با توجه به اینکه در سالیان اخیر اپراتورهای تلفن همراه کشور پیشرفت بسیار خوبی در ارائه اینترنت های پرسرعت 3G و4G داشته اند، اپراتور همراه اول که دارای بیشترین کاربران فعال است نسل جدید اینترنت خود با نام نوترینو را ارائه کرده است.

معرفی علامت های 3G ،H+ ،H ،LTE روی نمایشگر تلفن همراه

با وجود اینکه بالا رفتن نسل های ارتباطی باعث افزایش سرعت تبادل اطلاعات نیز به طرز قابل توجهی شده است و اپراتورها با پشتیبانی شبکه LTE 4Gکه سرعت و کیفت بیشتر نسبت به ADSL دارد . سیاری از گوش یهای هوشمند هستند که قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت LTE 4G را ندارند و اغلب گوشی‌های قدیمی‌تر محدود به پشتیبانی از شبکه 3G هستند. در این شرایط است که بیشتر با مشکل کمبود سرعت اینترنت سیم کارت رو به رو می‌شوید. اما روش هایی وجود دارد که باعث افزایش سرعت اینترنت سیم کارت همراه اول می شود.

 

Ù?Ù?راÙ? اÙ?Ù?

 

آیا اصلا ممکن است؟ بالا بردن سرعت اینترنت همراه اول روی گوشی