سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 تا از جدیدترین و بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود کامپیوتر کد

اگر از کاربران پر و پا قرص دنیای اینترنت هستید به خاطر اینکه ویندوز بصورت پیش فرض نرم افزاری برای دانلود فایل ندارد و دانلود با سرعت خیلی کم انجام می شود و زمان زیادی را صرف میکند و این مسأله باعث ناراحتی شما شده است، به دنبال نرم افزاری هایی هستید که دانلود را مدیریت و سرعت دانلود را افزایش بدهد. پس ما با همراه باشید تا بهترین و قدرمتمند ترین نرم افزار های مدیریت دانلود در کامپیوتر را به شما معرفی کنیم.

مدیریت دانلود یا دانلود منیجر چیست؟

نرم افزارهایی که به سازماندهی دانلودها از اینترنت می پردازد و برای انجام عملیات بارگیری فایل‌ها و در بعضی مواقع بارگذاری فایل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را نرم افزارهای مدیریت دانلود می نامند. دانلود منیجر ها نرم افزار هایی هستند که باعث می شوند شما ماکزیمم سرعت دانلود را داشته باشید. یک نرم افزار مدیریت دانلود باید وسیله‌ای فراهم کند تا از خطاها بدون اتلاف کاری که دانلودش تمام شده، بازیابی نماید. اکثر نرم افزارهای مدیریت دانلود قابلیت ادامه دانلود در زمان‌های دیگر را فراهم می‌کند یا فایل‌ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می‌کنند و دانلود هر قسمت به صورت جداگانه انجام می‌شود این کار (تکه‌تکه‌سازی) در موازات دانلود انجام شده و به‌طور پنهانی فرایند دانلود را حتی با وجود محدودیت‌های پهنای باند تسریع می‌کند. نرم افزارهای مدیریت دانلودی که از تکنولوژی جدید Multi-threading پشتیبانی میکنند، افزایش سرعت دانلود قابل توجهی دارند.

 

از مهمترین و قدرتمندترین نرم افزار های دانلود منیجر کامپیوتر می توان به Free Download Manager ،Internet Download Manager و FlashGet اشاره کرد که هر کردام را به طور جداگانه معرفی می کنیم.

1- نرم افزار Internet Download Manager

Internet Download Manager

2- نرم افزار Free Download Manager

Free Download Manager

3- نرم افزار FlashGet

FlashGet1